Alan:  Sinema

İkbal BOZKURT AVCI
1- MASALDAN BEYAZPERDEYE KAHRAMAN MİTİ: RAMBO 3 FİLMİNİN PROPP’UN BİÇİMBİLİMİ METODUNA GÖRE ÇÖZÜMLENMESİ

  Özet   Tam Metin
Ozan OTAN
2- DİL VE İDEOLOJİNİN SÖYLEME YANSIMASI: ELEŞTİREL BİR SÖYLEM ÇÖZÜMLEMESİ

  Özet   Tam Metin
F. Neşe KAPLAN
3- BİR KADININ ANATOMİSİ FİLMİNE PSİKO-ANALİTİK BİR YAKLAŞIM

  Özet   Tam Metin
Neslihan GÖKER, Göksel GÖKER
4- YENİ MEDYA VE DEĞİŞEN SOSYAL İLİŞKİLER: SİNEMATOGRAFİK BİR YAKLAŞIM

  Özet   Tam Metin
Ayla TORUN
5- AYNA’YA YENİDEN BAKMAK: ANDREI TARKOVSKY’NİN AYNA (ZERKALO) FİLMİ ve ZAMAN-BASINÇ KURAMI

  Özet   Tam Metin
Birgül ALICI
6- BAĞIMSIZ SİNEMA VE DERVİŞ ZAİM

  Özet   Tam Metin
Arif Can GÜNGÖR
7- YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE İLETİŞİMSEL YETİNİN KAZANDIRILMASI AÇISINDAN SİNEMA FİLMLERİNİN İŞLEVİ

Doi: 10.17361/UHIVE.201569765
  Özet   Tam Metin
Barış Tolga EKİNCİ
8- PLAN SEKANS VE GÖRSEL DEVAMLILIK BAĞLAMINDA BIRDMAN (2014)

Doi: 10.17361/UHIVE.2015711138
  Özet   Tam Metin
Aylin ÇANKAYA
9- KADIN FİLOZOF HYPATİA'NIN TRAJİK YAŞAM ÖYKÜSÜ: AGORA

Doi: 10.17361/UHIVE.2015813152
  Özet   Tam Metin
Gökşen YILDIRIM
10- “ŞEYTAN DÜĞÜMܔ FİLMİNDE KÖTÜLÜĞÜN ÖTEKİLEŞTİRİLMESİ

Doi: 10.17361/UHIVE.2015914938
  Özet   Tam Metin
Şermin TAĞ KALAFATOĞLU
11- ŞEHİR SENFONİLERİ: MODERN ŞEHİR HAYATININ BELGESEL FİLMLERDEKİ YANSIMALARI

Doi: 10.17361/UHIVE.20161016631
  Özet   Tam Metin
Şermin TAĞ KALAFATOĞLU
12- ANİMASYON FİLMLERİNDE ŞİDDET: 2014 VE 2015’TE GÖSTERİME GİREN G SINIFI YAPIMLAR ÜZERİNE BİR ANALİZ

Doi: 10.17361/UHIVE.20161016614
  Özet   Tam Metin
Rifat BECERİKLİ, Dilek TAKIMCI
13- TÜRK SİNEMASI’NDA BİREY TEMSİLİ

Doi: 10.17361/UHIVE.20161016635
  Özet   Tam Metin
Yasemin KILINÇARSLAN
14- BİLİMKURGU SİNEMASINDA YENİ EĞİLİMLER VE GENETİK SİNEMA

Doi: 10.17361/UHIVE.20161016615
  Özet   Tam Metin
Ayla TORUN
15- HANEKE’NİN ‘AŞK’ FİLMİ ÖRNEĞİYLE, HİKAYE ANLATIMINDAN REDDEDİLİŞE DOĞRU SİNEMADA MÜZİK

Doi: 10.17361/UHIVE.20161119447
  Özet   Tam Metin
Yüksel BALABAN
16- İRAN KARŞI DEVRİMİ BAĞLAMINDA PERSEPOLİS FİLMİNİN GÖSTERGEBİLİMSEL ANALİZİ

Doi: 10.17361/UHIVE.20161119448
  Özet   Tam Metin
Dila Naz MADENOĞLU
17- BİLİM KURGU SİNEMASINDA BİR YENİ KARA FİLM ÖRNEĞİ: EX MACHINA

Doi: 10.17361/UHIVE.20161119440
  Özet   Tam Metin
Cemre Nur MELEKE, Serpil KIREL
18- TÜRKİYE SİNEMASI’NDA LGBT BİREYLERİNİN TEMSİLİ VE ÜMİT ÜNAL FİLMLERİNİN İNCELENMESİ

Doi: 10.17361/UHIVE.20161119461
  Özet   Tam Metin
Özlem ÖZGÜR
19- TÜRK ROMANTİK KOMEDİ FİLMLERİNDE KADIN VE ERKEK SÖYLEMİ: ÖRNEK FİLM “KOCAN KADAR KONUŞ”

Doi: 10.17361/UHIVE.20161324495
  Özet   Tam Metin
Çağrı YILMAZ
20- ALTYAZILI DİJİTAL RÜYALAR: TÜRKİYE’DE İNTERNET-ORTAMLI CAPS AKIMI

Doi: 10.17361/UHIVE.2017.2.02
  Özet   Tam Metin
Neslihan GÖKER
21- HIDDEN FIGURES FİLMİNDE MEKÂNSAL YAPILAR VE AYRIMCILIK

10.17361/UHIVE.2017.4.4
  Özet   Tam Metin
Rifat BECERİKLİ, Ahmet DÖNMEZ
22- KIŞ UYKUSU FİLMİNDE GÖRÜNTÜ-ANLAM İLİŞKİSİ

10.17361/UHIVE.2017.4.16
  Özet   Tam Metin
Ali Murat KIRIK, Nevin ARVAS
23- 1960’LI YILLARDA TÜRK SİNEMASI’NDA TOPLUMSAL DÖNÜŞÜM: ŞAFAK BEKÇİLERİ FİLMİ ÖRNEĞİ

Doi: 10.17361/UHIVE.2015711142
  Özet   Tam Metin
Lokman ZOR
24- SATYBALDY NARYMBETOV FİLMLERİNDE SSCB ELEŞTİRİSİ

Doi: 10.17361/UHIVE.2018.20.03
  Özet   Tam Metin